Petrezselymes krumpli sült májjal

Édespárom bejelentette, hogy ma kínait eszünk. Persze a gyerek nem. Így ötletelni kezdtem, hogy mit is adhatnék neki. Mivel a héten több nap is paprikáscsirkét evett meg némi pöszmételevest, így gondoltam legyen valami más. Mondjuk annyira nem mentem messzire a csirke témától, és ha már a drága férjem önként vállalta a bevásárlást, így a hentestől hozattam a holnapi rakott zöldbab darált húsija mellé 3 db csirkemájat.

4 kisebb darab krumplit felkockáztam, 2 petrezselymet a krumplihámozóval vékony karikára szeltem fel és delikátos vízben megfőztem. 1 ek strucc zsíron (igen jól olvasod ) az apróra vágott májat zúzott fokhagymával felsütöttem. Majd miután leszűrtem a krumplit, összekutyultam a májjal.

Nagyon ízlett neki. Kb. annyit hagyott, hogy mi is megkóstoltuk 2 – 2 evőkanállal.

Sosem gondoltam volna, hogy ennyire finom lehet a petrezselymes krumpli így elkészítve. De nagyon bejött.

Leave a Reply

