Köles szilvával

Még tavaly fagyasztottam le mindenféle gyümölcsöt, amit anno még nem ehetett. Lassan ki is kopik a fagyóból, s újra lehet pótolni.

A lényeg, hogy most szilva akadt a kezembe és mivel nagyon untam már, hogy szegény gyerek mindig csak kenyeret eszik reggelire (persze nem magában) így ma úgy döntöttem változtatok.

Kölest kapott szilvával.
Nagyon egyszerűen összedobtam egy nagyobb maréknyi kölest 8-10 kimagvalt félbevágott még fagyos szilvával, 2dl vízzel, vaniliás cukorral, fahéjjal és egy ek. kristálycukorral. Teljesen szétfőztem. A szilva héjjával nem bíbelődtem mert a húsa úgyis levállt róla, és tálaláskor kiszedtem belőle.
Mindet megette. Tízóraizni nem is nagyon akart. Úgy kellett kecsegtetni.

Leave a Reply

