Almás hajdina

Most lett kész az almás hajdina. Sosem csináltam még ilyet. Hasraütésszerűen ment.

Volt két régi almánk, már az egyik kezdett barnulni és sajnáltam kidobni. Így kezdődött.

Meghámoztam kifaragtam a felsleges részeket így kb. 1,5 almát apróra vágtam. Félórára beáztattam egy negyed bögre hajdinát-több léről átmosva. Majd a párolóban fahéjjal, szegfűszeggel, vaniliás cukorral meg plusz egy ek. cukorral megfőztem.
Nekem ízlik. Remélem Pitykének is fog. Jó nagy adag lett. Biztos marad holnapra is.

Belegondolva lehetne ezt teljesen egészségesen is csinálni, xilittel, meg fahéjrúddal, meg egész szegfűszeggel, de mivel itthon ezek nincsenek így azt használom fel, amit találok.

Leave a Reply

